wtorek, 28 czerwca 2011

Zaczynamy!

Hej wszystkim! Postanowiłam że będe dodawać tutaj tła na photobloga i być może nie tylko, bo wiele osób mnie o to prosiło :D Jeżeli chcielibyście zamówić jakieś tło prywatnie, czy poprosić abym wstawiła z jakimiś znakami piszcie w komentarzach na photoblogu pod ostatnią notką, z góry dziękuje michelle :*
















jak narazie te tła są dla mnie takie byle jakie, a mogłoby mnie stać na więcej i lepsze, ale niestety jestem strasznie zmęczona po ciężkim dniu :< postaram się dodawać tła codziennie po 6, ale nie obiecuję, bo bardzo często nie ma mnie w domu, wkońcu trzeba korzystać z wakacji XD to na tyle, dziękuje z góry : * : *

+ aaa i tła możecie brać jak tylko chcecie, nie trzeba pisać w komentarzu ni nic :)



4 komentarze:

  1. siema :D. możesz zrobić jakieś tło z czarnym w środku? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. B. fajne tło znalazłam <3 + Dziękii Wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie fajnie by było jakbyś zrobiła tło o wymiarach 1680x600 bo te co tutaj sa za male .

    OdpowiedzUsuń