środa, 29 czerwca 2011

02. Sfatka!

no mamo, no :< wyłączyli mi prąd, po raz któryś pod rząd, grrrr ;C musze dodawać i pisać wszystko od nowa, no kurwa ! :< czy ja już wspominałam że nie nawidzę nachalnych chłopaków ? jeżeli nie, to właśnie to mówie, bo wielu takich do mnie pisze, masakra : o dzisiaj idę być może z darią i ewelciakiem, sfatać jedną pare :D zobaczymy czy mi się uda, uhuhuh trzymajcie kciuki : * : * od rana piję zieloną herbatke, z powodu że bardzo rozbolał mnie brzusio, no :< hahah! ale już jest lepiej, ja spadam eloś : *



















a tak wogóle to nie wiem, jak można robić tła do 3 nad ranem na laptopie, bo komputer jest tak tępy że nie chce nic a nic zrobić ? haha, nie ważne : * : * i nie bój się magibuuuś :D będzie dobrze, nie martw się :D 



2 komentarze:

  1. Ty masz talent ;* jeszcze raz dziękii za tło! ;* pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej , bardzo mi się podobają twoje tła , ale jak chce je dodać na photobloga to mi wyskakuje że zamała szerkość ; /

    OdpowiedzUsuń